دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
فاطمی

حوزه/فاطمی گفت: در برابر عظمت و شرافت مردم استان یزد، عملکرد ناچیز ما هیچ به حساب نمی‌آید، از خداوند متعال و مردم بابت هرگونه قصور، خطا و کم‌کاری عذرخواهی می‌کنم و طلب عفو دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مهران فاطمی استاندار سابق یزد در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد، اظهار داشت: همکاران من، از مدیران و فرمانداران تا بخشداران و دیگران، شبانه‌روز در تلاش بودند و بدون تعطیلی به مردم خدمت کردند، از همه آن‌ها عذرخواهی و تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند نیز قدردان این زحمات باشد.

فاطمی با اشاره به اینکه خداوند را بابت توفیق خدمت به مردم یزد شکر می‌کنم، گفت: خدای بزرگ را شاکرم که خدمت به یزد عزیز و نوکری شریف‌ترین، بهترین، سخت‌کوش‌ترین، با معرفت‌ترین و همراه‌ترین مردمان ایران زمین را نصیب من کرد.

وی با بیان اینکه برخلاف رسم‌های موجود، گزارش عملکرد ارائه نمی‌کنم، تصریح کرد: عملکرد زمانی ارزشمند است که دو ویژگی «خدمت با اخلاص و برای رضایت خداوند» و «جلب رضایت نسبی مردم» را داشته باشد، از خداوند متعال و مردم بابت هرگونه قصور، خطا و کم‌کاری عذرخواهی می‌کنم و طلب عفو دارم.

استاندار سابق یزد خاطرنشان کرد: عملکردهای استان در سه سال اخیر در مناسبت‌های مختلف و از تریبون‌های گوناگون به اطلاع مردم رسیده است.

فاطمی در بخشی دیگر، به دکتر بابایی، استاندار جدید یزد اشاره کرد و او را فردی فاضل و نخبه معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بیش از دو دهه است که از نزدیک با دکتر بابایی آشنا هستم، ابراز کرد: استاندار جدید یزد فردی دانشگاهی، مسلط به چند زبان، رزمنده دوران دفاع مقدس و دارای سوابق اجرایی ارزشمند در سطوح مختلف است، همچنین سلامت نفس، پاک‌دستی و روحیه تحولی از دیگر ویژگی‌های بابایی است.

فاطمی با اشاره به اینکه بابایی نماد دانایی و توانایی است، اظهار کرد: امیدوارم دولت چهاردهم نماد وفاق ملی باشند.

استاندار سابق یزد با بیان اینکه بابایی اکنون استاندار یزد و نماینده همه ماست، ادامه داد: وظیفه همه ما این است که از او حمایت کنیم و همکاری لازم را انجام دهیم، همان‌طور که رهبری فرمودند، موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ماست.

وی در پایان از همه مردم و مسئولان خواست تا با اتحاد و همدلی برای آبادانی استان تلاش کنند.

گفتنی است مراسم تکریم «مهران فاطمی» و معارفه «محمدرضا بابایی» به عنوان استاندار یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولین و ‌نماینده‌های تشکل‌های مختلف استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha